سیمای من

هزار پاره شده ام

هزار تکه 

مثل هزار سیما در آینه های ریخته کف ذهنم

چهره از چهرام نمی شناسی

فروریخته در آمدن و رفتن

امدن رفتن و نرسیدنهای بسیار

مثل سیل های ده هفتاد

که شست و برد تمام  مرا در کوچه های بندر

پاره

    پاره شدم

تکه

    تکه

خرد

در زمستان سرد  دالانهای انقلاب

 لای ردیف  گنجه های بتهوون

زیراکس صفحه های کتابهای ممنوعه

 همان جا جا ماندم

زمان نمیگذرد در سرزمین من

که شبانش با هم آغوشی می گذرد

کودکی شدم با هزار تکه آرزوی فراموش شده

در سرزمین آرزوها

 این بیهودگی عزیز

این مهربان همیشه

رهایم نمیکند.



نظرات 2 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://zendegietaze.blogsky.com

سلام. این استاره یعنی چی؟

استاره با ه فتحه دار یا استاله به معنی ستاره در زبان بندری است.

لی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.leee.us

سلام
پایان فوق العاده ای داشت :

زمان نمیگذرد در سرزمین من
که شبانش با هم آغوشی می گذرد
کودکی شدم با هزار تکه آرزوی فراموش شده
در سرزمین آرزوها
این بیهودگی عزیز
این مهربان همیشه
رهایم نمیکند.

دقیقاً درکش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد