چقدر دلم به شما ها خوشه.

این روزها که  سردرگمیم همه.این روزها که هر کاری میکنیم بعضی چیزها درست نمی شود. این روزها که گاهی دلتنگیهای جمعه تا اواسط هفته بعدش ولت نمکنه.این روزها که تموم نمیشه حساب کتاب دلتنگیام .  

فقط دلم رو با خوندن وبلاگهای شما خوش میکنم از اینکه میبینم اطرافم نفراتی هستند که آگاه هستند امیدوار میشم  و بدلیل مشکلی سیستم من داره برا همه نمیتونم کامنت بگذارم. . 

 

من هم وبلاگها را میخونم چه لینک باشیم چه نه ولی سیستمم مشکل داره مخصوصا با blogsky و کامنت گذاشتن برام مشکله. 

 

جا داره از تمامتون تشکر کنم. 

 

سیما.

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://ir4n.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جای شما توی جمع ما خیلی خالیه

امان دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://taaghormozgan.mihanblog.com/

سلام سیماجان
این روزها آدم از خیلی چیزها و محیطها مدد می گیره که حال وروزش را به روز کنه مخصوصا درونیات آدمی که در واهمه ی فریاد بی معنی می زنه بیرون و داغی میشه و می اوفته توی تن آدمی والبته تمام فکر وذکرمون دود میشه می اوفته روی سروکول دوتا واژه که ما را راضی کنند که حرفمون ویا افکارمون رو یه جایی به یه کسایی که همراهمون هستند بگیم
دوست من خوب باش که خوب می شوند دوستانی که یادشان می کنی
موفق باشی

چقدر خوب نوشتی ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد